Διαδικασία αποζημίωσης
Τι κάνεις σε περίπτωση ζημιάς;
Βήμα 1
Λάβε τα απαραίτητα μέτρα για τον περιορισμό των συνεπειών της ζημιάς
Σε περίπτωση ζημιάς, προσπάθησε να σταματήσεις την επέκτασή της και να περιορίσεις τις συνέπειες. Για παράδειγμα, οι ζημιές από πλημμύρα από σπασμένο σωλήνα μπορούν να περιοριστούν με τη διακοπή της υδροδότησης.
Βήμα 2
Ενημέρωσε άμεσα την αρμόδια υπηρεσία
Χρειάζεται να ενημερώσεις άμεσα την Εταιρία, αλλά και την αρμόδια Δημόσια Αρχή, ανάλογα με την περίπτωση: Την Αστυνομία σε περίπτωση κλοπής/ληστείας, την Πυροσβεστική σε περίπτωση πυρκαγιάς.
Βήμα 3
Κάνε άμεσα αναγγελία της ζημιάς
Θα πρέπει να καλέσεις άμεσα την Εταιρία στο 1158 ή να στείλεις e-mail στο anaggelieshome@interamerican.gr και να αναγγείλεις τη ζημιά.
Άνθρωπός μας αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες, για λογαριασμό σου:
- Καταγραφή του περιστατικού.
- Συμπλήρωση σχετικών εγγράφων.
- Φωτογράφιση από τον χώρο.
- Εκτίμηση των αντικειμένων που έχουν υποστεί ζημιά.
Θυμήσου… Μην προχωρήσεις σε αποκατάσταση της ζημιάς και μην πετάξεις τίποτα από τον χώρο, πριν την αναγγελία και την καταγραφή του περιστατικού από την Εταιρία.
Είχες κάποιο ατύχημα;
Βήμα 1
Κάλεσε στο 1158 και κάνε αναγγελία του περιστατικού. Οι εκπρόσωποί μας είναι στη διάθεσή σου 24 ώρες το 24ωρο.
Βήμα 2
Εξειδικευμένος άνθρωπός μας θα έρθει επιτόπου, για να αναλάβει όλες τις διαδικασίες:
- Θα καταγράψει το περιστατικό.
- Θα συμπληρώσει τη φιλική δήλωση.
- Θα φωτογραφίσει τα οχήματα.
- Θα μεταφέρει το όχημα σε συνεργείο αν είναι απαραίτητο.
- Θα σε ενημερώσει για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.
Θυμήσου, ακόμα κι αν δεν καλέσεις τη στιγμή του ατυχήματος, είναι σημαντικό να μας αναγγείλεις το περιστατικό έως και 8 εργάσιμες μέρες μετά.
Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζεις ότι…
Σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα, θα χρειαστεί να καλέσεις και την Τροχαία, καθώς η καταγραφή του περιστατικού από τις Αρχές είναι απαραίτητη.
Για την καταγραφή θα χρειαστεί το ανασφάλιστο όχημα να βρίσκεται στον τόπο του συμβάντος.
Σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης της Anytime, υπάρχει η κάλυψη «Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα», οπότε θα καλύψουμε εμείς το κόστος για την επισκευή του οχήματός σου, εφόσον δεν ευθύνεσαι για το ατύχημα.
Βήμα 3
Ο πραγματογνώμονας θα εκτιμήσει το κόστος των υλικών ζημιών που προέκυψαν, επιθεωρώντας το όχημά σου.
Μπορείς να επισκευάσεις το όχημά σου γρήγορα, χωρίς να καταβάλλεις χρήματα, στα CAR POINT ή σε ένα από τα Συνεργαζόμενα συνεργεία μας, αν:
- H ασφαλιστική εταιρία του άλλου οχήματος, συμμετέχει στον Φιλικό Διακανονισμό και
- Επιβεβαιωμένα δεν ευθύνεσαι για το ατύχημα.
Αν επιθυμείς η επισκευή του οχήματος να γίνει σε συνεργείο της επιλογής σου, τότε θα χρειαστεί να προσκομίσεις ορισμένα επιπρόσθετα δικαιολογητικά για την αποζημίωσή σου.
Η αποζημίωση θα πραγματοποιηθεί άμεσα, μετά την προσκόμιση όλων των δικαιολογητικών που θα σου ζητηθούν. Δες εδώ τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αποζημίωσή σου.
Είμαστε δίπλα σου κάθε στιγμή.
Ακόμα και σε περίπτωση που ευθύνεσαι για το ατύχημα που προκλήθηκε, σε στηρίζουμε έχοντας εξασφαλίσει προνομιακές εκπτώσεις. Επισκέψου τη νέα υπηρεσία της Anytime για να βρεις συνεργείο στην Αττική ή τα CAR POINT ή τα Συνεργαζόμενα συνεργεία μας στην περιφέρεια, και επωφελήσου των προσφορών.
Πώς αποζημιώνεσαι σε περίπτωση νοσηλείας;
Η καταβολή της αποζημίωσης γίνεται ανάλογα με την περίπτωση και το νοσοκομείο που έχεις επιλέξει:
- Είτε απευθείας από την INTERAMERICAN στο νοσοκομείο
- Είτε απολογιστικά με κατάθεση στο λογαριασμό σου
Σε περίπτωση που η αποζημίωση γίνει απολογιστικά, θα χρειαστεί να στείλεις ταχυδρομικά:
- Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά
- Το έντυπο Αναγγελία Νοσηλείας συμπληρωμένο
- Τραπεζικό λογαριασμό IBAN
Για να ενημερωθείς για τη διαδικασία αποζημίωσής σου κάλεσε στο 210 94 60000.
Τι πρέπει να κάνεις σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού;
Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού κάλεσε απευθείας την 24ωρη «Γραμμή Υγείας 1010»:
- Εξήγησέ μας το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και εξειδικευμένοι γιατροί θα σε συμβουλεύσουν κατάλληλα και θα σε καθοδηγήσουν για τη σωστή αντιμετώπιση του περιστατικού.
Αν χρειαστεί μετακίνηση σε νοσοκομείο, τότε θα οργανώσουμε τη μεταφορά σου στο πλησιέστερο κατάλληλο για την περίπτωσή σου.
- Μην ξεχάσεις να αναφέρεις παθήσεις που μπορεί να έχεις, φάρμακα που παίρνεις ή επισκέψεις που έχεις κάνει πρόσφατα σε γιατρούς.
- Απόφυγε να αξιολογήσεις μόνος σου τη σοβαρότητα του περιστατικού, γιατί πολλά συμπτώματα μπορεί να εμφανιστούν αργότερα.
- Αν βρίσκεσαι στο εξωτερικό κάλεσε στο +30 210 94 61999 και σε περίπτωση βλάβης δικτύου του ΟΤΕ κάλεσε στο κινητό +30 693 22 37000.
Είχες κάποιο ατύχημα;
Βήμα 1
Κάλεσε στο 1158 και κάνε αναγγελία του περιστατικού. Οι εκπρόσωποί μας είναι στη διάθεσή σου 24 ώρες το 24ωρο.
Βήμα 2
Εξειδικευμένος άνθρωπός μας θα έρθει επιτόπου, για να αναλάβει όλες τις διαδικασίες:
Θυμήσου, ακόμα κι αν δεν καλέσεις τη στιγμή του ατυχήματος, είναι σημαντικό να μας αναγγείλεις το περιστατικό έως και 8 εργάσιμες μέρες μετά.
Βήμα 3
Επισκεύασε το όχημά σου γρήγορα, σε συνεργείο της επιλογής σου. Το μόνο που θα χρειαστεί είναι να προσκομίσεις ορισμένα δικαιολογητικά για την αποζημίωσή σου.
Η αποζημίωση θα πραγματοποιηθεί άμεσα, μετά την προσκόμιση όλων των δικαιολογητικών που θα σου ζητηθούν. Δες εδώ τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αποζημίωσή σου.
Τι κάνεις σε περίπτωση ζημιάς;
Βήμα 1
Σε περίπτωση περιστατικού ή για κάποια άλλη επείγουσα ανάγκη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σου, κάλεσε τη Γραμμή Υγείας 1010 για αναγγελία. Οι εκπρόσωποί μας είναι στη διάθεσή σου 24 ώρες το 24ωρο.
Αν πάλι βρίσκεσαι εκτός Ελλάδας και σου συμβεί κάτι στο ταξίδι σου, επικοινώνησε μαζί μας στο +30 210 94 61 999.
Βήμα 2
Εξειδικευμένος άνθρωπός μας, θα σε καθοδηγήσει και θα σου παρέχει όλη την πολύτιμη υποστήριξη και βοήθεια που χρειάζεσαι για να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά περιπτώσεις όπως, ένα επείγον ιατρικό πρόβλημα, σε όλο τον κόσμο.
- Θα καταγράψει το περιστατικό.
- Θα σου παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τυχόν δικαιολογητικά, που χρειάζονται για την αποζημίωσή σου.
- Θα σε ενημερώσει για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.
Εναλλακτικά, για οποιοδήποτε περιστατικό κι αν συμβεί μπορείς να στείλεις τα απαραίτητα δικαιολογητικά με e- mail στο assistanceclaims@interamerican.gr
Βήμα 3
Η ομάδα μας, σε περίπτωση:
- Υγειονομικής μεταφοράς θα συντονίσει και θα αναλάβει για λογαριασμό σου την πλήρη διαχείριση του περιστατικού, πραγματοποιώντας τη μεταφορά στο πλησιέστερο κατάλληλο νοσοκομείο.
- Νοσηλείας και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης ή οποιοδήποτε άλλου περιστατικού, μετά την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών που θα σου ζητηθούν, θα πραγματοποιήσει άμεσα την αποζημίωσή σου.
Θυμήσου ότι...
Οποιοδήποτε θέμα υγείας κι αν αντιμετωπίσεις στο ταξίδι σου, κάθε φορά που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις το συμβόλαιό σου, έχεις στη διάθεσή σου 24 ώρες το 24ωρο τη Γραμμή Υγείας 1010 που κάνει τα πάντα για εσένα!
Ένα μοναδικό πλεονέκτημα, αφού για οτιδήποτε κι αν χρειαστείς, γιατροί και εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό είναι άμεσα προσβάσιμοι να σε συμβουλεύσουν, να σε κατευθύνουν και να σου δώσουν απαντήσεις σε κάθε ερώτημα που αφορά την υγεία σου ή τη χρήση του συμβολαίου σου.
Τι κάνεις σε περίπτωση ζημιάς;
Βήμα 1
Ενημέρωσε άμεσα τον αρμόδιο πάροχο
- Σε περίπτωση που δεν έλαβες την υπηρεσία/το προϊόν που αγόρασες ή παρέλαβες το προϊόν ελαττωματικό ή το έχεις παραλάβει μερικώς, επικοινώνησε με την εταιρία από την οποία έκανες την αγορά.
- Αν εντόπισες κάποια ύποπτη συναλλαγή, ενημέρωσε αμέσως την τράπεζά ή/και τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών σχετικά με τη μη εξουσιοδοτημένη διαδικτυακή μεταφορά χρημάτων, ώστε να αποκλειστεί ο προσωπικός σου τραπεζικός λογαριασμός ή η κάρτα πληρωμής. Στη συνέχεια χρειάζεται να υποβάλεις «Αίτημα αμφισβήτησης τραπεζικής συναλλαγής» στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που διατηρείς τον συγκεκριμένο λογαριασμό.
Βήμα 2
Κάνε αναγγελία της ζημιάς
Κάλεσε στο 1158 και κάνε αναγγελία του περιστατικού. Άνθρωποι της Anytime, σε συνεργασία με την Εταιρία «CYBERX CSIS ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΟΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΙΤΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ Ι.Κ.E» θα σου παρέχουν τη βοήθεια που χρειάζεσαι και την τεχνική υποστήριξη, για την άμεση και γρήγορη αποζημίωσή σου.
Βήμα 3
Άνθρωπός μας θα καταγράψει και θα διερευνήσει το περιστατικό και θα σε ενημερώσει για όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσεις, ώστε να αποζημιωθείς το συντομότερο.
Θυμήσου ότι...
Η αποζημίωση θα πραγματοποιηθεί άμεσα, μετά την προσκόμιση όλων των δικαιολογητικών που θα σου ζητηθούν.